e-mail: myhome93.design@gmail.com | zamówienia telefoniczne: +48 602 680 351
TWÓJ KOSZYK
pusty
Promocje | Nowości

Reklamacje

 

1.Reklamacje należy zgłaszać do 3 dni od daty dostawy.

2.W przypadku dostawy towaru przez kuriera, należy sprawdzić, czy paczka nie zostala uszkodzona, a towar w niej jest w całości. W przypadku uszkodzenia należy spisać protokół przy kurierze, a kurier ma obowiązek poczekać.

3.Reklamacje z dokładnym opisem oraz zdjęciem należy przesłać na adres myhome93.design@gmail.com

4.Termin rozpatrywania reklamacji do 14 dni roboczych

5.Kupujący, który zawarł umowę za pośrednictwem sklepu My Home, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie o odstapieniu od umowy na piśmie w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki.

6.W przypadku skorzystania z prawa  odstąpienia od umowy sprzedaży Kupujący zobowiązany jest odesłać produkt w oryginalnym, nie uszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawatością, na adres pocztowy Sprzedawcy, ponosząc jednocześnie koszt przesyłki zwrotnej produktu.

7.Sklep My Home nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

8.Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, zaraz po złożeniu oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Podstawą zwrotu towaru jest dowód zakupu (paragon, faktura VAT).

9.Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w wypadku zamówień indywidualnych, specjalnych.

10.Zwracany produkt zostanie przyjety wyłącznie wtedy gdy nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany produkt nalezy odesłać wraz dołączonym dowodem zakupu oraz informacją o numerze konta na jaki Sprzedawca ma przelać zwracaną kwotę zakupu bądź informacją o innym produkcie w zamian.

11.Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu.

12.Zwrot kwoty produktu na rzecz Kupującego, nastapi w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego produktu przez Kupującego.

13.Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

14.Przed odebraniem przesyłki od kuriera Kupujący zobligowany jest w jego obecności sprawdzić, czy opakowanie produktu nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą.

15. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego.

16.Reklamacje z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie rozpatrywane są na podstawie przekazanej za pomocą poczty elektronicznej kopii protokołu szkód.

17.Różnice w wyglądzie produktu zamówionego z otrzymanym nie stanowią podstawy do uznania reklamacji.

18.Reklamacje towaru uszkodzonego z winy użytkownika nie będą uwzględnione.

19.Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.

 

Promowane produkty, nowości w najlepszych cenach
Cena: 28.40 zł
Cena: 22.80 zł
Cena: 28.00 zł
Cena: 37.90 zł
Cena: 37.00 zł
Cena: 37.90 zł
Cena: 22.80 zł
Cena: 23.90 zł
Projekt i realizacja strony www - DevilArt